Index FAQ Użytkownicy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj Zaloguj
Forum www.wowhope.fora.pl Strona Główna
Rejestracja       Profil        Galerie
Regulamin Forum

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.wowhope.fora.pl Strona Główna Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Kropaa
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:42, 08 Lut 2012 Temat postu: Regulamin Forum

I. Treści, których nie wolno zamieszczać na forum

1. Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem, które naruszają dobro innych osób, firm i instytucji, a w szczególności:
a) treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych,
b) treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
c) treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
d) treści zawiązanych z pornografią,
e) treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol etc.

II. Obowiązki użytkowników forum

2.0. Użytkownik może posiadać na forum tylko jedno konto. Każde następne będzie usuwane. Użytkownikowi łamiącemu ten zapis zostanie nałożony ban na korzystanie z forum.
2.1 Każdy Użytkownik powinien również zapoznać się z Działami dostępnymi na Forum oraz zasadami w nich obowiązującymi, które są opisane w ogłoszeniach i przyklejonych tematach.
2.2 Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych Działach ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych zarówno przez siebie, jak i przez innych.
2.3 Dla każdego tematu należy dobierać odpowiedni Dział.
2.4 Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.
2.5 W celu edycji swojego posta należy skorzystać z opcji edytuj.
2.6 Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.
2.7 Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu.
2.8 W sprawach prywatnych czy w celu osobistej wymiany zdań w danym temacie, korzystaj z możliwości wymiany prywatnej korespondencji.
2.9 Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.
2.10 Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych Użytkowników z powodu według Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.
2.11 Nie wstawiaj w postach dużej grafiki ani długich linków, które powodują rozjeżdżanie się Forum. Przyjmujemy maksymalną szerokość dla grafiki umieszczonej w poście 550 pikseli i rozmiar do 100 KB. Przy dużej grafice korzystaj z serwerów do zamieszczania grafiki (np. fotosik), do których możesz podać adres w poście lub wstawić miniaturę. Przy długich linkach stosuj tekst zastępczy pomiędzy znacznikami bbCode.
2.12 Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. NIE NALEŻY UŻYWAĆ PRZY TYM WIELKICH LITER, które traktowane są jak krzyk. Poprawnie i zrozumiale opisany problem zwiększa Twoje szanse na znalezienie pomocy.
2.13 Wprowadza się następujące zasady używania kolorów fontów:
- kolor "red" pozostaje do dyspozycji Administratorów,
- kolor "green" jest zarezerwowany dla Moderatorów. Pozostałe kolory są do dyspozycji Użytkowników.
2.14 Wystrzegaj się krytyki Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Regulamin jest stworzony dla utrzymania porządku na Forum.
2.15 Wszelkie przejawy łamania netykiety oraz postanowień niniejszego regulaminu w stosunku do Administratorów i Moderatorów na kanałach prywatnych.
2.16 Od rozwiązywania problemów jest Forum. Nie spamuj linkami do założonego wątku w postach.

III. Prawa użytkowników, ograniczenia, kary i ostrzeżenia

3.1Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
a) Moderator może też:
- zażądać od Użytkownika zmiany tytułu topiku, treści posta
- zmodyfikować tytuł tematu bądź treści posta Użytkownika,
- dopisywać, usuwać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta,
- wystosować ostrzeżenie publiczne na Forum lub na pw,
- zablokować czasowo wątek do momentu wyjaśnienia wątpliwości.b) Autor zablokowanego topiku ma prawo:
- poprosić na pw Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej,
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie bądź w porozumieniu z Administratorem lub innym Moderatorem,
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, Użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora,
Decyzja Moderatora lub Administratora jest w tym wypadku niepodważalna.
3.2 Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia Moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe wiadomości, na komunikatorach, posty lub tematy na Forum, zmierzające do skłócenia Użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie, mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia).
a) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowo określony - konto Użytkownika zostanie zablokowane lub otrzyma on zakaz pisania (biała ściana) na Forum, pw, lub/oraz na SB na czas określony. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane,
- czasowo nieokreślony - konto Użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany,
- stały - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b) Decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem,
- wniosku Moderatora,
- wniosku Użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora.
3.3 Ostrzeżenia
a) Ostrzeżenia przyznawane są za:
- nieprzestrzeganie regulaminu,
- brak reakcji na uwagi Administratorów i Moderatorów,
- bezproduktywne pisanie - nabijanie liczby postów, posty typu OT etc.,
- nieprzestrzeganie elementarnych zasad dobrego wychowania, kultury, etykiety, słownictwa,
- robienie ogólnego zamętu na Forum, zakładanie tematów oraz pisanie postów mających na celu skłócenie Użytkowników Forum.
b) Ostrzeżenia są przyznawane za łączną ilość wykroczeń w danym poście. Oznacza to że, w skrajnych przypadkach, za złamanie kilku punktów Regulaminu można otrzymać do 3 ostrzeżeń.
c) Otrzymanie 3 ostrzeżeń równoznaczne jest z otrzymaniem bana.
d) Informacja o liczbie przyznanych ostrzeżeń widnieje pod danymi Użytkownika, poniżej Avatara.
e) Ostrzeżenia mogą być anulowane po miesiącu nienagannego zachowania.
f) W przypadku otrzymania większej ilości ostrzeżeń (w okresie jednego miesiąca), będą one anulowane proporcjonalnie w czasie (1 - po miesiącu, 2 - po dwóch miesiącach, 3 - po trzech itd.).
g) Otrzymany ban po 3 ostrzeżeniach nie może być zdjęty przed upływem 3 miesięcy.
h) Odwołania można pisać tylko do osoby, która przyznała ostrzeżenie danemu Użytkownikowi.
i) Dopiero w przypadku negatywnego rozpatrzenia skargi, Użytkownik ma prawo zgłosić to Administracji. Decyzja Administracji Forum jest ostateczna i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kropaa dnia Śro 9:45, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.wowhope.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par Mtechnik.net et modifié pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin